خبرگزاری کار ایران

یکی از توانمندی‌های همدان در ورزش‌های زمستانی‌ست

کد خبر : ۱۳۹۸۴۷

با توجه به پیست اسکی استاندارد و پیست‌هایی که در دست احداثاست، می‌توان همدان را قطب ورزش‌های زمستانی دانست.

علیرضا ایزدی با بیان اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن دارای ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری است، افزود: استان همدان یک‌هزار و ۷۵۰ اثر واجد ارزش در حوزه‌های میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دارد که ۹۸۲ مورد از این آثار به صورت ملی ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: معرفی بسیاری از این آثار در جشنواره برنامه‌ریزی شده و برخی نیز در کنار بروشور‌ها و نقشه‌هایی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اذعان کرد: کسانی که در دفا‌تر خدمات مسافرتی ثبت‌نام کنند، می‌توانند برای بازدید مکان‌های تاریخی لیست جشنواره زمستانی حضور یافته و از جاذبه‌های ناشناخته مانند خان‌گرمز و دستکند ارزانفود بازدید کنند.

وی بر چرایی برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که با پیوست فرهنگی مناسب می‌توان اهداف و مقاصد جدید را برای استان تعریف کرد که این امر می‌تواند در جذب گردشگران موثر باشد.

ایزدی با تأکید بر وضعیت زیرساخت‌های مناسب خاطرنشان کرد: با کوتاه شدن مسیر تهران همدان می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی کرد تا از نزدیکی این مسیر بتوان در جذب گردشگر بهره‌مند شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: امسال با توجه به نگرش جدیدی که صورت گرفت، اجرای برنامه‌ها به شهرستان‌ها نیز تعمیم یافت که به همین خاطر هم‌استان‌ها می‌توانند از این برنامه‌ها برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز