خبرگزاری کار ایران

مجموعه آثار نمایشگاهی سفالینه در ملایر برپا می‌شود

کد خبر : ۱۳۹۸۴۲

مجموعه آثار نمایشگاهی سفالینه یکی از صنعتگران سفال شهرستان ملایر ۱۲ تا ۲۲ بهمن در حوض خانه موزه لطفعلیان برگزار می‌شود.

ایلنا: مجموعه آثار نمایشگاهی سفالینه یکی از صنعتگران سفال شهرستان ملایر ۱۲ تا ۲۲ بهمن در حوض خانه موزه لطفعلیان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، محمد بهاری از برگزاری همایش هم‌اندیشی فعالان صنعت گردشگری در ۹ بهمن خبر داد و افزود: این همایش به مناسبت جشنواره زمستانی با همکاری دانشگاه آزاد و سازمان میراثفرهنگی و با حضور مدیرکل میراثفرهنگی همدان، اساتید حوزه گردشگری و جغرافیای جهانگردی و مدیران دفا‌تر خدمات مسافرتی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مجموعه آثار نمایشگاهی سفالینه یکی از صنعتگران سفال شهرستان ملایر ۱۲ تا ۲۲ بهمن در حوض خانه موزه لطفعلیان برگزار می‌شود.
رئیس میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر با تأکید بر ایجاد شور و نشاط در ایام جشنواره زمستانی اظهار کرد: جنگ شادی ویژه جشنواره زمستانی و دهه فجر جمعه ۱۱ بهمن برای عموم مردم در سالن ورزشی الغدیر در نظر گرفته می‌شود.
وی یادآور شد: به مناسبت ایام دهه فجر و جشنواره زمستانی بازدید از سکونتگاه زیرزمینی سامن ویژه مسئولان شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
بهاری اضافه کرد: در این ایام موزه و ارگ نوشیجان نیز با ارائه بلیط رایگان مورد بازدید قرار می‌گیرد.
وی در پایان افزود: در ایام جشنواره زمستانی همدان تور یکروزه بازدید از جشنواره زمستانی توسط دفتر خدمات مسافرتی همسفر تدارک دیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز