خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

هدف من جلب همت همگانی برای توسعه استان است

کد خبر : ۱۳۶۳۶۲

تا جایی که توسعه استان اتفاق بیفتد بر تعامل و هماهنگی تاکید دارم و از ابتدای ورود به استان در تمامی صحبت‌ها بر همدلی، همکاری و هماهنگی تاکید کرده ام و اهل افراط و تفریط نبوده‌ام.

استاندارهمدان در شورای اداری استان که به منظور تقدیر و معارفه معاونان جدید استانداری برگزار شده بود، با تاکید بر اینکه آسیب توسعه با حاشیه و یک بعد نگری است، ادامه داد: تا جایی که توسعه استان اتفاق بیفتد بر تعامل و هماهنگی تاکید دارم و از ابتدای ورود به استان در تمامی صحبت‌ها بر همدلی، همکاری و هماهنگی تاکید کرده‌ام و اهل افراط و تفریط نبوده‌ام.

به گزارش ایلنا، محمد ناصر نیکبخت بایادآوری برگزاری سمینار دو روزه استانداران با روسای قوا در هفته گذشته اظهار کرد: در این سمینار رئیس جمهور سخنانی در زمینه‌های مختلف خطاب به استانداران گفت، رئیس جمهور از استانداران خواست که تعامل داشته باشند چرا که هیچ جناح و حزب فعالی را نمی‌توان حذف کرد.

استاندار با بیان بخشی از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه استانداران در انتخاب مدیران از افراد افراطی بپرهیزند، افزود: وزیر کشور در بخشنامه‌ای از استانداران خواسته است که فرمانداران و مدیران استانداری به طور کامل از نیروهای وزارت کشور باشند و تمامی نیروهای غیر وزارت کشوری به سازمان‌های مربوطه خود برگردند.

نیک بخت اضافه کرد: در هر صورت باید به این بخشنامه عمل کنیم.

وی درباره تودیع و معارفه‌ها نیز گفت: در پاره‌ای از موارد تغییر از ضرورت هاست، تغییر به معنای نفی مدیران قبلی نیست و از ابتدای ورود من به استان هیچ تغییر و یا انتصابی براساس سلیقه نبوده است.

نیکبخت اعلام کرد: روند تغییرات در استان مطلوب است و تغییرات باید براساس مطالعه و کار‌شناسی شده انجام شود.

وی با بیان اینکه کار مردم امانتی در دست مدیران و مسؤولان است، تصریح کرد: نمی‌توان در رابطه با این امانت سلیقه‌ای عمل کرد و تمامی انتصاب‌های فعلی و آتی براساس ضرورت‌های استان و همت همگانی برای توسعه انجام می‌شود.

استاندار ادامه داد: الهی تبار فردی به دور از افراط بوده و تصمیمات را کار‌شناسی شده و با عقلانیت انجام می‌دهد، از این رو یکی از گزینه‌های اصلی من در استان همدان نیز الهی تبار بود.

نیک بخت درباره معاونت عمرانی نیز گفت: با توجه به اینکه شعار من در استان همت همگانی برای توسعه است به این نتیجه رسیدم که عراقی که سال‌ها در استان همدان کار کرده و شناخت کافی نسبت به وضعیت استان دارد، گزینه مناسبی برای تصدی این پست است.

وی از معاون جدید امور عمرانی استانداری همدان خواست پروژه‌های تامین آب استان را در اولویت قرار دهد چرا که یکی از مشکلات استان در زمینه تامین آب است.

استاندار درباره معاونت برنامه ریزی نیز گفت: با توجه به اینکه هنور مباحثدرباره وضعیت برنامه ریزی و احیای سازمان برنامه ریزی در کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نمی‌توانیم این معاونت را در این برهه حساس بدون مسؤول قرار دهیم، سامری معاون سابق عمرانی استانداری در حکمی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست این معاونت انجام وظیفه خواهد کرد.

استاندار همدان از مدیران دستگاه‌ها خواست تا پیگیریهای لازم را در جهت افزایش و جذب بودجه استان انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز