خبرگزاری کار ایران

رئیس کل محترم دادگستری استان همدان:

امر به‌معروف و نهی از منکر یک تکلیف دائمی‌ست

کد خبر : ۱۱۸۶۶۸

مقارن با فرا رسیدن ایام عاشورای حسینی(ع) و هفته بزرگداشت فریضه امر بمعروف و نهی از منکر جلسه هماهنگی برنامه‌های این هفته در محل دادگستری کل استان همدان برگزار شد.

ایلنا: مقارن با فرا رسیدن ایام عاشورای حسینی(ع) و هفته بزرگداشت فریضه امر بمعروف و نهی از منکر جلسه هماهنگی برنامه‌های این هفته در محل دادگستری کل استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در این جلسه ضمن تسلیت گویی به‌مناسبت ایام خونبار عاشورای حسینی(ع) عنوام نمودند فریضه امر بمعروف و نهی از منکر یک تکلیف دائمی است و منحصر به موقعیت مکانی و زمانی خاصی نیست و اگر این فریضه مبارک و مقدس به‌نحو صحیح و کامل انجام می‌گرفت جامعه امروزی با مشکلات فعلی مواجه نبود.
محمد رضا مترقب مبارزه با بدحجابی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مطالبات به‌حق خانواده‌های متدین و اخلاق مدار دانسته و از برگزاری چندین جلسه مختلف تصمیم گیری در این رابطه در دادگستری کل استان همدان خبر دادند.
رئیس کل محترم دادگستری استان همدان با ذکر این موضوع که در حوزه عفاف و حجاب تمام مسئولان باید پاسخگوی خون شهداء، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهداء و متدینین باشند تأکید نمودند رعایت قانون و مقررات ناظر بر رعایت حجاب و عفاف باید توسط مدیران و مسئولان در اولویت قرار گیرد و برخورد با بدحجابی و پوشش نامناسب باید از ادارات و امکان عمومی تحت نظارت نیروی انتظامی و دستگاههای ذیربط صورت بگیرد. ایشان اظهار داشتند: نباید به بهانه ناموجه برقراری آزادی افسار گسیخته برای افراد سوء استفاده گر، شرایط سلب آزادی اجتماعی و محدودیت افراد سالم و متدین فراهم شود.
رئیس کل محترم دادگستری استان با تأکید بر لزوم هم راستا و هم جهت بودن مدیران دستگاههای مختلف در اجرای کامل قانون حجاب و عفاف اظهار داشتند تاریخ بیانگر آن بوده است که هر زمان ایستادگی صورت پذیرفته است. به فضل الهی منجر به حصول نتیجه مطلوب گردیده است و در خصوص اجرای قانون حجاب و عفاف و اقامه امر بمعروف و نهی از منکر نیز باید ایستادگی و پایداری نمود تا توفیقات الهی بیش از پیش شامل احوال جامعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز