خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با همت ملی برگزار شد

کد خبر : ۱۱۴۷۱۴

با وجود مشکلات زیادی که بر سر راه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان وجود داشت، این جشنواره با همتی ملی و به نحوی شایسته برگزار شد.

ایلنا: مدیر اداره کل هنرهای نمایشی گفت: با وجود مشکلات زیادی که بر سر راه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان وجود داشت، این جشنواره با همتی ملی و به نحوی شایسته برگزار شد.
به گزارش ایلنا، قادرآشنا که از ۲۸ مهرماه ماه برای حضور در جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان، در شهر همدان حضور یافته، با تقدیر از همراهی مدیران و مسئولان همدان در برگزاری این دوره از جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان افزود: همه مسئولان استان همدان، برگزاری جشنواره را به عنوان مطالبه‌ای جدی و ملی پیگیری و حمایت کردند و خوشبختانه با همکاری خوب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این وزارتخانه توانستیم جشنواره را به نحو شایسته‌ای برگزار کنیم.

آشنا با تأکید بر ضرورت تقویت بخش بین الملل جشنواره‌های هنری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیازمند تعامل هنری با دنیا هستیم چراکه در دنیا نگاه‌های نادرستی نسبت به مردم ما وجود دارد و تصحیح این نگاه تنها با خلق آثار هنری امکان پذیر است بنابراین حذف بخش بین الملل جشنواره به دلیل کمبود بودجه، ظلم به ایران و ملت ماست.
مدیر اداره کل هنرهای نمایشی درباره ابقای شهرام کرمی به عنوان دبیر دوره بعدی جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان گفت: ابقای دبیر امری دوسویه است به این معنا که هم باید به تایید معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد و هم شخص دبیر باید برای ابقا در سمت خود تمایل داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز