خبرگزاری کار ایران

گوردن واین از ستاد خبری جشنواره تئاتر کودک بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۱

رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان فرانکفورت آلمان از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، همدان بازدید کرد.

ایلنا: رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان فرانکفورت آلمان از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، همدان بازدید کرد.
به گزارش ایلنا، گوردن واین در این بازدید ضمن مشاهده سایت خبری جشنواره با روند اطلاع رسانی این کمیته آشنا شد و گفت: ستاد اطلاع رسانی در این جشنواره زحمات بسیاری متحمل شده و توانسته در این عرصه خوب ظاهر شود.

وی با بیان اینکه هوای همدان در این فصل بسیار مطلوب است، افزود: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در بهترین زمان ممکن برگزار می‌شود و این فصل فرصت مناسبی برای این رویداد فرهنگی است.
رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان فرانکفورت بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی در این جشنواره تا حد مطلوبی گزارش و خبر از همه رویدادهای جشنواره تهیه کرد و از به خاطر این از همه افراد کمیته تشکر می‌کنیم.
واین از میزبانی همدان بسیار ابراز خرسندی کرد و گفت: از روند برگزاری جشنواره در شهر تاریخی همدان کاملاً راضی هستم.
وی در این بازدید از روند اطلاع رسانی اخبار و رسانه‌های آلمان نیز سخنانی را بیان کرد و افزود: در آلمان ۲۸۰ شبکه تلویزیونی فعال است اما بنده دیدن تئا‌تر را به تلویویزن ترجیح می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز