خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۷ نمایش و سه کارگاه آموزشی در آخرین روز جشنواره

کد خبر : ۱۱۴۳۳۹

آخرین روز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان با اجرای ۵ نمایش در بخش صحنه‌ای، ۸ نمایش در بخش خیابانی، ۴ نمایش در بخش خردسال و سه کارگاه آموزشی و یک جلسه گفتگو برگزار می‌شود.

ایلنا: آخرین روز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان با اجرای ۵ نمایش در بخش صحنه‌ای، ۸ نمایش در بخش خیابانی، ۴ نمایش در بخش خردسال و سه کارگاه آموزشی و یک جلسه گفتگو برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه آخرین نمایش‌های جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان، اجرهای خود را به صحنه می‌برند. در این روز نمایش «من و برادرم اقبال» کار محسن پورقاسمی از همدان در سالن پلاتو مجتمع بوعلی اجرا می‌شود.
«امیر ارسلان نامدار» عنوان نمایشی است نوشته و کار مسعود ملک یاری و کار حسین چراغی از تهران که در تالار فجر اجرا می‌شود. همچنین «چهار صندوق» نوشته گیتا داوودی و کار ناصر آویژه از تهران در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.
«آسمان و دریا» نوشته و کار سایبر واندرورف از آلمان آخرین نمایش بخش بین المللی است که در پلاتو مجتمع شهید آوینی به صحنه می‌رود.
«خواستن توانستن است» نوشته و کار نگار نادری از لاهیجان نیز در کانون مهدیه اجرای خود را پشت سر می‌گذارد.
همچنین در بخش خیابانی نمایش «کوچولوی بدقول» کار سعید باغبانی از همدان و «افسانه دشت بی‌باران» کار رسول حق‌شناس در محوطه باز مجتمع بوعلی سینا اجرا می‌شوند.
«دم ربرتو» کار جوزه مانوئل والبوم از کشور پرتغال، «افسانه دشت بی‌باران» کار رسول حق‌شناس از تهران و «من کی‌ام؟» کار هادی حسنعلی در محوطه تالار فجر به اجرا در می‌آیند.
محوطه باز مجتمع شهید آوینی در آخرین روز جشنواره میزبان نمایش «کوچولوی بدقول» کار سعید باغبانی از همدان، «بازی‌های ترکمنی» کار مهدی آب‌شناس حاجی از گنبد کاووس و «دوچرخه» کار فرانس هاکمارس از هلند خواهد بود.
همچنین در آخرین روز این دوره از جشنواره نمایش‌های «عروسک‌های دوست داشتنی من» از مجید کیمایی‌پور، «پهلوان کچل» کار هادی حسنعلی، «شهر عجیب» کار زهرا مریدی از تهران و «جک و لوبیای سحرآمیز» کار فریبا دلیری در دو نوبت ۹ و ۱۱ در مهدهای کودک به صحنه می‌روند.
کارگاه «کارگردانی تئا‌تر کودک و نوجوان» با حضور دکتر قطب الدین صادقی، «شیوه‌ای خلاق جهت بازی‌های نمایشی» با حضور فائزه فیض در بخش کارگاه‌های آموزشی نیز در سینما کانون برگزار می‌شود. همچنین جلسه «آشنایی با گروه‌های تئا‌تر بی‌المللی» از دیگر جلساتی است که در بخش کارگاه‌ها برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز