خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر تئا‌تر سیار مرکز هنرهای نمایشی:

سن سیار تئاتر میزبان اجرای بین المللی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۹

در بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، کامیون تئا‌تر سیار میزبان اجرای بین المللی شد.

ایلنا: مسئول دفتر تئا‌تر سیار مرکز هنرهای نمایشی گفت: در بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، کامیون تئا‌تر سیار میزبان اجرای بین المللی شد.
به گزارش ایلنا، سعید زمانیان به برنامه‌های تئا‌تر سیار در بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان اشاره کرد و گفت: بعد از هماهنگی‌ با دبیرخانه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان و مرکز هنرهای نمایشی، کامیون تئا‌تر سیار از ۱۹ مهرماه به استان همدان برای اجرا در مناطق مختلف اعزام شد.
وی ادامه داد: از یک هفته قبل از آغاز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان نمایش‌هایی در حوزه تئا‌تر کودک و نوجوان در شهرستان‌های نهاوند، ملایر، قهاوند و فامنین اجرا شدند.
مسئول تئا‌تر سیار مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به اجرای یک گروه بین‌المللی برای نخستین بار در تئا‌تر سیار، گفت: ‌ برای نخستین بار یک گروه بین‌المللی با نمایش «ماه افسانه‌ای» اثر مشترک ایران و مالزی به کارگردانی حامد زحمتکش در سطح شهر همدان و دیگر شهرستان‌ها و چند روستا به اجرا درآمد و با استقبال مردم مواجه شد.
زمانیان با تاکید بر اینکه طرح تئا‌تر سیار برای برنامه‌ریزی بلند مدت نیاز به بودجه دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت رئیس مرکز هنرهای نمایشی مشکلات رفع شود؛ اما برای برنامه‌ریزی طولانی مدت طرح تئا‌تر سیار نیاز به بودجه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز