خبرگزاری کار ایران

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۰ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۷

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، شب گذشته با حضور عموها و خاله‌های مورد علاقه بچه‌ها تولد بیست سالگی خود را جشن گرفت و کودکان و نوجوانان همدانی هم در این جشن سهیم بودند.

ایلنا: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، شب گذشته با حضور عموها و خاله‌های مورد علاقه بچه‌ها تولد بیست سالگی خود را جشن گرفت و کودکان و نوجوانان همدانی هم در این جشن سهیم بودند.

به گزارش ایلنا، جشنواره بیستم با حضور کودکان و نوجوانان همدانی در محیطی باز و به صورت مردمی برگزار شد.

دبیر جشنواره، عمو مهربان، خاله رویا، ململ، عمو حمید و… از جمله مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه بودند.

مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام‌آور شادی و نشاط است، افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در سال ۷۱ در همدان زاده شد؛ پس از چند سالی از این شهر عزیمت کرد و چهار سال است که دوباره به همدان بازگشته است.

وی با بیان اینکه مردم فرهنگ دوست همدان از این جشنواره استقبال خوبی داشتند، ادامه داد: در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۴۹ نمایش در بخش های مختلف کودک، نوجوان، خردسال، بخش ویژه همدان، نمایش خیابانی و کارگاه های تخصصی با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

مدیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این جشنواره ۳۵۰ نفر از هنرمندان داخلی و خارجی از هشت کشور جهان میهمان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهند بود.

وی افزود: نمایش های این جشنواره در ۶ سالن شهر همدان به اجرا در می آید و نویدگر ایجاد فضایی شاد و مفرح برای تمام کودکان و نوجوانان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز