خبرگزاری کار ایران

گروه‌های اسپانیا و آلمان وارد همدان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۵

یک روز به برگزاری افتتاحیه رسمی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گروه‌های نمایشی کشورهای اسپانیا و آلمان وارد همدان شدند.

ایلنا: یک روز به برگزاری افتتاحیه رسمی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گروه‌های نمایشی کشورهای اسپانیا و آلمان وارد همدان شدند.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش نخستین گروه از مهمانان جشنواره از کشورهای اسپانیا و آلمان وارد همدان شدند. این گروه که شامل ۴ نفر از کشور اسپانیا و ۶ نفر، در قالب سه گروه نمایشی از کشور آلمان در همدان حضور یافته و با استقبال گرم مسئولان و هنرمندان مواجه شدند.

در آئین استقبال از این مهمانان ۲۸ نفر از کودکان همدانی با اهدای گل و اجرای سرودی با مضمون ملیت های مختلف خوبه مهمانان خوش آمد گفتند و آنان هم با ابراز احساس کودکان را تشویق کردند.

این مهمانان پس از مراسم استقبال در هتل بین المللی باباطاهر همدان اسکان یافتند.

گروه اسپانیا در نخستین روز از آغاز جشنواره نمایش " آمونا " به نویسندگی و کارگردانی " جولین سانز " و " ایزاک فرناندز پاتریو " را در تئاتر شهر همدان اجرا می کند.

همچنین گروه آلمان نیز در آخرین روز از اجرای نمایش ها، نمایش " آسمان و دریا " به نویسندگی و کارگردانی " سابیراند واندرورف " در سالن پلاتو مجتمع شهید آوینی را به روی صحنه می برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز