خبرگزاری کار ایران

تجربه برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان بر غنای آن می‌افزاید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تجربه برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در سال‌های گذشته بر غنای جشنواره بیستم خواهد افزود.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تجربه برگزاری جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان در سال‌های گذشته بر غنای جشنواره بیستم خواهد افزود.
به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد ز در آئین رونمایی از پوس‌تر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که تاکنون ستاد اجرایی و ۱۶ کمیته برگزاری جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در همدان را حمایت کرده‌اند، افزود: این رویداد فرهنگی بزرگ شور و نشاط زیادی در بین کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است. وی کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور دانست و افزود: هنرمندان با خلق اثر در همه زمینه‌ها به ویژه در عرصه هنر تئا‌تر موجب انتقال آموزه‌های تربیتی و رفتاری در کودکان و نوجوانان می‌شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اذعان کرد: در هنر تئا‌تر فرهنگ فاخر و ارزشمندی نهفته است که شاید در سایر هنر‌ها وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه در این جشنواره آموزه‌های زندگی از طریق هنر به کودکان و نوجوانان منتقل می‌شود، اضافه کرد: سطح بین‌المللی این جشنواره آشنایی مهمانان خارجی با سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز