خبرگزاری کار ایران

مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه دیده

کد خبر : ۱۱۰۸۴۵

تیمهای امداد و نجات این جمعیت مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه دیده نجات فرضی مصدومین هواپیمای سانحه دیده را تمرین کردند.

ایلنا: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت مانور نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه دیده نجات فرضی مصدومین هواپیمای سانحه دیده را تمرین کردند.

به گزارش ایلنا، حسین اشرفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برگزاری این مانور اظهار کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های عضو کارگروه امداد ونجات با حضور در فرودگاه همدان، به تمرین و نجات مصدومین فرضی هواپیمای سانحه دیده پرداختند.

وی با اشاره به تکرار سالیانه این مانور گفت: در این مانور هواپیمای فرضی با ۴۵ سرنشین هنگام بلند شدن از فرودگاه دچار سانحه شد و در زمان مشخص ادارات عضو کارگروه بسته به شرح وظایف خود، در محل حضور پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: آن‌ها با اطفاء حریق و تأمین امنیت مربوط به تریاژبندی اقدام به انتقال مصدومین فرضی از محل حادثه کردند.

وی این مانور را موفق اعلام کرد وافزود: هماهنگی‌های لازم توسط فرمانده عملیات انجام شده بود و هر دستگاه با هماهنگی این فرمانده وارد عمل می‌شد و زیر نظر ارزیاب‌ها و ناظران به ترتیب فرآیند کمک رسانی خود را انجام می‌دادند و درستی و نادرستی عملکرد آن‌ها توسط ناظرین ثبت می‌شد تا در بررسی‌های بعد از مانور اصلاح و تمرین شود.

اشرفی با بیان اینکه انجام مانور‌ها و آماده سازی نیروهای عملیاتی و تمرین‌های مکرر ما را در زمان بحران موفق خواهد کرد، یادآور شد: ما هرسال چندین مرتبه مانور زلزله و سیل انجام داده‌ایم که نتیجه آن‌ها رضایت بخش بوده است.

شایان ذکر است این مانور با حضور نیروهای اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی انجام شد و نیروی انتظامی و نیروهای مراقبت پرواز وحفاظتی نیز امنیت اوضاع ترافیکی، حفظ اسناد و مدارک و کنترل افراد مشکوک را عهده‌دار بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز