خبرگزاری کار ایران

حضور پر رنگ گروه‌های همدانی در بخش‌های مختلف جشنواره بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۸۷

قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از حضور پررنگ گروه‌های نمایشی استان در بخش های مختلف بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

ایلنا: قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از حضور پررنگ گروه‌های نمایشی استان در بخش های مختلف بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی فیض منش با بیان اینکه ۴۱ گروه نمایشی در بخش اصلی جشنواره، ۸ گروه در بخش جنبی و ۲ گروه کارناوال شادی در جشنواره حضور دارند، خاطرنشان کرد: امسال در میان نمایش های راه یافته به جشنواره دو نمایش " پادشاه خوابش می‌آید " و " من و برادرم اقبال " از همدان در بخش نوجوان و " پری و پورنگ " در بخش کودک جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.

فیض منش تاکید کرد: همچنین ستاد جشنواره با ارزیابی امتیاز داوری بخش‌های مختلف، ۴ نمایش منتخب استان همدان را برای شرکت در بخش ویژه تئاتر همدان انتخاب و معرفی کرد.

به این ترتیب نمایش‌های " کوچولوی بدقول " به کارگردانی سعید باغبانی، " دنیای اسمارتیزی " به کارگردانی مسعود روستا، " زیرگنبد کبود " به کارگردانی فریبا یعقوب لو و " پسرک نون زنجبیلی " به کارگردانی رضا روان در بخش ویژه تئاتر همدان اجرا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز