خبرگزاری کار ایران

شورای شهر از برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲۴

شورای چهارم نخستین تجربه برگزاری این جشنواره در همدان را در دوران مدیریت شهری دارد.

ایلنا: شورای چهارم نخستین تجربه برگزاری این جشنواره در همدان را در دوران مدیریت شهری دارد.

به گزارش ایلنا، کامران گردان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر برگزاری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: امیدواریم شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این جشنواره در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشیم.

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر همدان را در سطح بین الملل معرفی می کند؛ علاوه بر این میهمانان جشنواره در کنار اجرای نمایش از نقاط دیدنی استان بازدی کرده و با ظرفیت‌های موجود در همدان آشنا می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر موجب ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و شهروندان همدانی خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ شهروندی و توجه به مسئله حمل و نقل ترافیک شهری، با اجرای نمایش های مرتبط می ‌توان در این زمینه گام های مثبتی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر می‌توانند با تهیه نمایشنامه ای به معضلات ترافیکی پرداخته و از این هنر برای رفع معضلات شهری بهره بگیرند.

گردان تبیلغات شهری از طریق اتوبوس‌های سطح شهر را مفید ارزیابی کرد و گفت: کارناوال‌های شادی هم با استفاده از اتوبوس می‌تواند علاوه بر تبلیغ شهری، پیام‌آور شادی برای شهروندان و کودکان و نوجوانان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز