خبرگزاری کار ایران

چاپ کتاب همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فعالیت پسندیده‌ای‌است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۵

تنوع عامل بسیار مهمی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای جذب مخاطب است. پس هر چقدر متنوع تر ظاهر شویم، بدیهی است که مخاطب همیشه همراه ما خواهد بود.

ایلنا: حمید گلی، مجری برنامه کودک، نشر کتاب به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را کار بسیار پسندیده ای دانست و افزود: محتوای کتاب ها مهم ترین معیار برای مفید بودن آن هاست.

به گزارش ایلنا، گلی با بیان اینکه جشنواره بهانه ای است برای دیدن خلاقیت های هنرمندان کشور، اظهار کرد: مهم این است که بدانیم با برگزاری جشنواره به این مسئله کمک قابل توجه ای کرده ایم یا نه؟ اگر مدیران و دست اندرکاران بتوانند پس از پایان جشنواره کارهای برگزیده را در سراسر کشور به اجرا بگذارند، تازه توانسته ایم گامی به سمت اهدافمان نزدیک شویم در غیر این صورت «با یک گل بهار نمی شود».

وی با توجه به شعار «تئاتر و خانواده»، که برای این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده، بیان کرد: برای تحقق و رسیدن به تئاتر کودک و نوجوان باید به درستی عمل کرد، با نامگذاری کاری از پیش نخواهد رفت. برای عملیاتی شدن شعار فوق نیازمند آسیب شناسی هستیم و به صورت کاملا واقع بینانه باید نسبت به رفع مشکلات آن اقدامات لازم را به عمل آوریم.

بازیگر برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» در ادامه افزود: درخصوص تئاتر خردسال و کودک و نوجوان هنوز به صورت علمی و کلاسیک کاری صورت نگرفته و بیشترین فعالیت ها در زمینه کودک بوده، اگر به صورت تخصصی به این سه گروه پرداخته شود، می توانیم در زمینه تئاتر کودک مدعی باشیم.

وی برگزاری کارگاه آموزشی و نشست تخصصی را همزمان با جشنواره فرصت بسیار خوبی برای آموزش و انتقال تجربه و رسیدن به نتایج مفید و عملیاتی دانست و تصریح کرد: نشر کتاب به مناسبت این رویداد در جای خود کار بسیار پسندیده ای است، اما محتوای کتاب ها مهم ترین معیار برای مفید بودن آن هاست.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه در این شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز