خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان گلستان:

تشکلات کارگری باید در تصمیم سازی ها نقش داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۹۵

تبیین جایگاه و نقش تشکلات کارگری استان در تصمیم سازیها و استفاده از ظرفیت های این تشکلات در کمیته ها و شوراهای اسلامی از خواسته های مهم جامعه کارگری است.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان گلستان گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی شاکله اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا از گرگان " سید هادی حسینی " ظهر امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افزود: ایجاد زمینه و بستر ارتباط شوراهای اسلامی کار واحدها و سایر تشکلات از طریق یک نرم افزار وب، بیس مشابه سیستم دبیر و تهیه داشبرد مدیریتی جهت استفاده حداکثری و به فعل درآوردن ظرفیتها و قابلیتهای تشکلات می تواند تشکلات کارگری گلستان را به عنوان استان پایلوت در این زمینه مطرح نماید.

وی تبیین جایگاه و نقش تشکلات کارگری استان در تصمیم سازیها و استفاده از ظرفیت های این تشکلات در کمیته ها و شوراهای اسلامی را از خواسته های مهم جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: تشکیل کمیته نظارت بر درمان استان، پیگیری جدی تر موضوع آیین نامه اجرایی قانون الزام سازمان تامین اجتماعی می تواند به کاهش مشکلات جامعه کارگری ختم شود.

حسینی کانون شورای اسلامی کار را نماینده قشر تلاشگر عرصه کار و تولید خواند و از دیگرخواسته های این قشر ایجاد مرکز استعداد یابی و مدیریت استعداد برای کارگران و فرزندان آنها با حمایت مالی و اداری و ایجاد زمینه استقلال مالی و اداری تشکلات کارگری در جهت تقویت انجام وظایف قانونی و پیگیری مطلوبتر مطالبات کارگری عنوان کرد.

این فعال کارگری در پایان هم افزایی تشکلات کارگری و کارفرمایی را برای تقویت جامعه کار موثر دانست و تصریح کرد: تشکلات کارگری و کارفرمایی اگر دوشادوش یکدیگر حرکت نمایند می توانند در اجرای صحیح قانون کار به جامعه کار کمک نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز