خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی:

برای تأمین خواسته‌های صنفی کارگران تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۰۹

به‌منظور پاسداشت مقام کارگران، مراسمی با حضور مسئولین سیاسی و اجرایی استان آذربایجان غربی و ۵ هزار نفر از کارگران این استان، روز نهم اردیبهشت ماه در سالن بزرگ خانه جوان ارومیه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی گفت: به‌منظور پاسداشت مقام کارگران، مراسمی با حضور مسئولین سیاسی و اجرایی استان آذربایجان غربی و ۵ هزار نفر از کارگران این استان، روز نهم اردیبهشت ماه در سالن بزرگ خانه جوان ارومیه برگزار خواهد شد.
«اسلام صادقی» با اعلام این مطلب به به خبرنگار ایلنا در ارومیه گفت: این مراسم به پاس قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارگران در عرصه‌های تولید و صنعت برگزار می‌شود.
دبیر برگزاری ستاد بزرگداشت هفته کارگر ارومیه تصریح کرد: کارگران وفادار‌ترین اقشار به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در استحکام و استقلال اقتصادی کشور نقش به‌سزایی دارند.
صادقی با اشاره به این مطلب که کارگران همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور پررنگی داشتند عنوان کرد: کارگران در تمامی عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی به‌منظور پشتیبانی از پایه‌های انقلاب همیشه درصف اول نظام و انقلاب بودند و امروز کارگران نمایش قدرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان باید نسبت به حل مشکل کارگران در واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی حساس باشند.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال تأمین خواسته‌های صنفی کارگران هستیم، نخستین خواسته آنان را امنیت شغلی برشمرد و گفت: مشکلات کارگران و نبود امنیت شغلی ناشی از قراردادهای موقت کار است که کارگران مصرانه از نمایندگان مجلس و دولت می‌خواهند بهسازی قراردادهای موقت کار را تصویب و امنیت شغلی پایدار را برای کارگران به ارمغان آورند.
صادقی گفت: در این همایش که مسئولان استانی حضور دارند از کارگران نمونه و فعال و بسیجی کارخانجات تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز