خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

مردم انتظار دارند بخشی از درآمد هرمزگان در توسعه استان هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۵۲

استاندار هرمزگان گفت: انتظار مردم بر این است که بخشی از درآمد هرمزگان به توسعه استان برگردد و ما نظرمان بر روی وصول شش درصد سهم درآمد گمرکات برای استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس،‌ جاسم جادری در نشست شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان هرمزگان ضمن تبریک سال نو و سالگرد ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های سازمان برنامه و بودجه هرمزگان از بابت پرداخت حقوق و دستمزد در ماه های پایانی مشکلی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش توانسته است امسال بیش از 35 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان را که مربوط به سالیان گذشته بود وصول کند، اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده بتوانیم بخشی از مطالبات شهرداری ‌ها را نیز پرداخت کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در طول سال تنها 48 هزار میلیارد تومان بابت یارانه پرداخت می‌ شود افزود: این تنها بخشی از اعتباراتی است که دولت باید تامین کند و این در حالیست که در بعد پرداخت حقوق دولت توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد.

جادری افزود: برجام تاثیرات مهمی همانند برگشت لاینرهای کشتیرانی، افزایش تولید و فروش نفت و افزایش سرمایه‌ گذاری خارجی داشته است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام معادل دو هزار و 206 پروژه در سال 95 در کشور به بخش خصوصی واگذار شده است که این امر نشان از همت جدی دولت برای خدمات رسانی بهتر و دخالت دادن مردم در امور خود است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در مبحث اجرای اصل 44 قانون اساسی هنوز خیلی جای کار داریم، افزود:‌ در حوزه اقتصاد مقاومتی، میزان صادرات در استان افزایش قابل توجهی داشته است کما اینکه در مبحث تسهیلات احیا و کمک به بنگاه مشکل‌دار و راکد نیز عملکرد قابل توجهی داریم.

جادری با بیان اینکه هرمزگان در مقایسه با سایر استان‌ها در باب اقتصاد مقاومتی حائز رتبه نخست شده است، ادامه داد: منکر وجود بیکاری در جامعه نیستیم و به جرات می‌توان گفت که دغدغه اصلی تمامی مسئولان استان و کشور ایجاد شغل است، اما نباید فراموش کرد که کارهای بسیار زیادی نیز در این عرصه شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بودجه عمرانی استان نسبت به سال 95 برای سال 96 به دو برابر افزایش یافته است، افزود: جا دارد از تمامی نمایندگان استان و سایر مسئولان قدردانی کنیم.

جادری با بیان اینکه درآمدهای گمرکی هرمزگان به بیش از 12 هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است، گفت: این رقم نشان از پوپایی و رونق تولید و صادرات در کشور و استان است که به عنوان نمونه این رقم در سال 94 برابر با هفت هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: انتظار مردم بر این است که بخشی از درآمد هرمزگان به توسعه استان برگردد و ما نظرمان بر روی وصول شش درصد سهم درآمد گمرکات برای استان است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه انتخابات سال 96 برای کشور سرنوشت ساز است افزود: از همه انتظار می‌ رود که زمینه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز