خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم خبرداد:

سوگواره ارتحال آیت الله هاشمی در جزیره قشم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۸۶۸

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هماهنگی صورت گرفته طی دو روز اخیر، سوگواره ارتحال حضرت آیت الله هاشمی در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم، مرتضی شیخ‌زاده با بیان اینکه تمامی ارگان‌ها و نهادها برای برگزاری مراسمی در شان آیت الله رفسنجانی هماهنگ شده‌اند، خاطرنشان کرد: از تمام امکانات برای اطلاع‌رسانی و دعوت از مردم برای حضور حداکثری استفاده شده است.

‎وی از استاندار هرمزگان، حجت الاسلام زم مشاور دبیر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور و همچنین امام جمعه اهل سنت قشم به عنوان سخنرانان این مراسم یاد کرد و افزود: سخنرانان مراسم به بیان خاطرات و ویژگی های شخصیتی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهند پرداخت. ‎

مضطفی غلامپور معاون سیاسی فرماندار نیز در این نشست با تاکید بر فراهم کردن مقدمات برای حضور حداکثری مردم در این سوگواره، تصریح کرد: آیت الله رفسنجانی بر گردن انقلاب و مردم حق بزرگی دارند و خبر ارتحال ایشان همه را مبهوت کرد.

‎غلامپور ضمن تقدیر از همدلی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده تمامی ادارت شهرستان مجاز هستند فردا به مدت دو ساعت به کارکنان خود برای شرکت در مراسم مرخصی دهند. ‎

حجت الاسلام احمد غلامی رئیس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات قشم نیز در این نشست ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برای شرکت در تشییع پیکر آیت الله رفسنجانی به نمایندگی از مردم قشم، اظهار داشت: ابعاد شخصیت آیت الله هاشمی آن قدر زیاد است که با یک مراسم نمی توان آن را تبیین کرد.

‎وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دانشگاه آزاد قشم همایش علمی برای تبیین هر چه بهتر ابعاد شخصیتی آیت الله هاشمی در جزیره برگزار شود.

به گزارش ایلنا، فردا چهارشنبه 22 دی ماه از ساعت 10:00 صبح مراسم بزرگداشتی ویژه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجدالنبی قشم، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
میثم میرزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز