خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان در گفت و گو با ایلنا:

امروز خانه کارگر به خانه امن کارگران تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۵۲

دبیر اجرایی‌خانه کارگر هرمزگان گفت: امروز شاهد هستیم که خانه کارگر به خانه امن کارگران تبدیل شده است.

محمد دریانوس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بندرعباس، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی خانه کارگر هرمزگان رسیدگی به مشکلات صنفی کارگران در صنایع مختلف است، گفت: امروز شاهد هستیم که خانه کارگر به خانه امن کارگران تبدیل شده و آنها هر روزه جهت حل مشکلات و طرح مطالبات خود به دفاتر خانه کارگر در استان ها مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خانه کارگر حل و فصل دعاوی مختلف در حوزه‌های کارگری قبل از طرح شکایت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محاکم قضایی است، که خود از مشکلات فراوان و پیامدهای طرح شکایت جلوگیری به عمل آورده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان در ادامه یادآور شد: امروز شاهد هستیم که خانه کارگر هرمزگان به پشتوانه حمایت جامعه بزرگ کارگری به عنوان یک تشکیلات منسجم در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان نقش پرنگ و بی بدیلی دارد.

دریانوس در پایان با اشاره به اینکه افتخار مجموعه خانه کارگر هرمزگان خدمت به جامعه کارگری است، اذعان داشت:بسته های حمایتی مختلفی از جمله پوشش بیمه ای، تامین اسکان در استان های مختلف، آموزش رایگان خانواده های کارگران و تخصیص وام های مختلف با سود چهار درصد برای اعضا خانه کارگر در نظر گرفته شده است و تمامی کارگران شاغل در هرمزگان که دارای بیمه تامین هستند، می‌توانند با عضویت در خانه کارگر هرمزگان از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز