خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

۵۳۱ کیلوگرم تریاک در هرمزگان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۲۴۵

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۳۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۱۳ متهم طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی طی 48 ساعت گذشته موفق شدند، 9 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کنند.

وی در ادامه بیان داشت: این طرح با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های بندرعباس، میناب و خمیر اجرا شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در اجرای این طرح مأموران با انجام چهار عملیات موفق پلیسی، 171 کیلو گرم تریاک در بندرعباس،210 کیلوگرم تریاک در میناب و 150 کیلوگرم تریاک در شهرستان خمیر کشف و در این رابطه 13 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، گفت: با توجه به حضور و نظارت پلیس در تمام نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز