خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروهای شهرداری‌های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۶۷

این دوره‌ها در راستای تقویت بدنه کار‌شناسی شهرداری‌های استان و افزایش مهارت‌های کارکنان شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه نیروهای شهرداری‌های استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر مسعود دالمن عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه نیروهای شهرداری‌های استان هرمزگان آغاز شده است.

وی در خصوص اجرای این دوره‌های آموزشی، افزود: این دوره‌ها در راستای تقویت بدنه کار‌شناسی شهرداری‌های استان و افزایش مهارت‌های کارکنان شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی و نیازسنجی صورت گرفته تعداد ۱۳ عنوان دوره کوتاه مدت با حجم ۱۷۶ ساعت آموزش انتخاب شده که طی توافق صورت گرفته با دفتر آموزش و پژوهش استانداری جهت اجرا ابلاغ شده است.

دالمن خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی یاد شده مطابق برنامه از تاریخ هشت مهر ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲ آذر ماه ادامه خواهد یافت و همچنین دوره‌های آموزشی ویژه شهردارانی که برای اولین بار به این سمت انتخاب شده‌اند نیز برنامه ریزی شده که تا پایان سال اجرایی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز