خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر از طریق کاریابی های هرمزگان مشغول بکار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۱۸

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به فعالیت ۲۰ کاریابی در سطح استان گفت: در ۱۱ ماهه امسال، ۳هزار و ۷۴۳ نفر از طریق کاریابیها مشغول بکار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به فعالیت ۲۰ کاریابی در سطح استان گفت: در ۱۱ ماهه امسال، ۳هزار و ۷۴۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول بکار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، «بهروز اکرمی» افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۵۴۵ مورد را مردان و مابقی را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

وی مجموع جویندگان کار به کاریابی‌های استان را شش هزار و ۲۶۰ نفر و فرصت‌های شغلی بدست آمده را چهار هزار و ۵۹۸ مورد ذکر کرد.

به گفتهٔ اکرمی، ۴۹ درصد از جویندگان کار دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و ۷۵ درصد جویندگان نیز بدون مهارتهای فنی و حرفه‌ای بودند.

اکرمی اضافه کرد: از مجموع بکارگمارده شده‌ها، ۳هزار و ۵۱۸ نفر در بخش خدمات، ۱۸۱ نفر صنعت و ۴۴ نفر نیز در بخش کشاورزی مشغول بکار شدند.

وی با بیان اینکه ثبت نام و معرفی کارجو و کسب فرصت‌های شغلی در بازار کار از طریق کاریابی‌های غیردولتی انجام می‌شود، اظهار داشت: مشاوره شغلی افراد با توجه به مهارت و تخصص افراد از مهم‌ترین پارامترهای موثر در بحثاشتغال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز