خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان؛

شانزدهمین سمپوزیوم فولاد کشور آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۰۴

شانزدهمین سمپوزیوم فولاد با حضور فولادسازان کشور، کارشناسان بخش صنعت آهن و فولاد و اندیشمندان و تصمیم گیران این بخش در هتل هرمز بندرعباس آغاز به کار کرد.

ایلنا: شانزدهمین سمپوزیوم فولاد با حضور فولادسازان کشور، کارشناسان بخش صنعت آهن و فولاد و اندیشمندان و تصمیم گیران این بخش در هتل هرمز بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، " مرتضی آقاجانی " مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: سمپوزیوم فولاد ۹۲ با موضوع مزیت های صنعت فولاد هرمزگان در دو بخش علمی و نمایشگاهی برگزار می شود.

وی اضافه کرد، ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه فولاد که درمحل دائمی برگزاری نمایشگاههای هرمزگان واقع شده است به ارائه آخرین دستاوردهای علمی می پردازند.

وی با بیان مزیت های تولید فولاد در هرمزگان گفت: دسترسی به آبهای آزاد، مجاورت به منابع گازی، نزدیکی به معادن و برخورداری از منابع آبی از مزیت های سرمایه گذاری در هرمزگان ااست.

مهندس " آقاجانی " با اشاره به این موضوع که در سال ۸۹ طی مزایده ای فولاد هرمزگان به شرکت فولاد واگذار شد، افزود: شاید به جرات می توان عنوان کرد بهترین خصوصی سازی در عمر خصوصی سازی های کشور در فولاد هرمزگان انجام شده است.

وی یاداور شد، تولید فولاد در عرض ۲ سال به ظرفیت اسمی آن نزدیک شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز