خبرگزاری کار ایران

وزیر خبرداد:

حمایت ویژه وزارت راه و شهرسازی از بهسازی شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۴

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از بهسازی شهری حمایت ویژه می کند، گفت: بهسازی شهری مورد تاکید این وزراتخانه است.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از بهسازی شهری حمایت ویژه می کند، گفت: بهسازی شهری مورد تاکید این وزراتخانه است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " عباس آخوندی " در حاشیه بازدید از سکونتگاه های غیر رسمی واقع در محله دوراهی ایسنی شهر بندرعباس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از بهسازی شهری حمایت ویژه می کند، اظهار داشت: بهسازی شهری مورد تاکید این وزراتخانه است از این رو این سیاست با برنامه های تدوین شده ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در سکونتگاه های غیر رسمی برای ارتقای خدمات رسانی در بندرعباس، افزود: خوشبختانه فعالیت های انجام شده در این بخش رضایت بخش است و از آنجا که وزارت راه و شهرسازی نیز سیاست بهسازی شهری را در دست اقدام دارد، انجام چنین فعالیت هایی در سکونت گاه های غیر رسمی بندرعباس ادامه خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن بازدید از فعالیت های فرهنگی در فرهنگسرای احداثشده در دوراهی ایسنی، عنوان کرد: احداثفرهنگسرا در سکونت گاه های غیر رسمی می تواند در ارتقا امنیت و خدمات عمومی نقش به سزایی داشته باشد.

" آخوندی " همچنین از نمایشگاه فعالیت های انجام شده و در دست اقدام راه و شهرسازی در سکونت گاه های غیر رسمی بندرعباس بازدید کرد.

بنابراین گزارش، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان، از بندر شهید حقانی، بندر شهید باهنر، منطقه وی‍ژه اقتصادی شهید رجایی و راه آهن بندرعباس بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز