خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان مطرح کرد:

۷ هزار واحد مسکن مهر هرمزگان در انتظار واگذاری انشعاب آب و برق

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۱

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان عدم تکمیل زیرساخت ها را از دلایل عمده تاخیر در بهره برداری ۷ هزار واحد مسکن مهر دانست.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان عدم تکمیل زیرساخت‌ها را از دلایل عمده تاخیر در بهره برداری ۷ هزار واحد مسکن مهر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید دستوان در جلسه شورای مسکن استان افزود: در حال حاضر ۷ هزار ۲۰۰ واحد مسکن مهر در هرمزگان تکمیل شده است که بدلیل عدم تکمیل زیرساخت‌های همچون برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات امکان سکونت در این واحد‌ها میسر نیست.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مربوطه در تکمیل این زیرساخت‌ها همکاری‌های لازم با راه و شهرسازی داشته‌اند، گفت: سرعت در تکمیل زیرساخت‌ها دغدغه راه و شهرسازی را در تکمیل واحدهای مسکن مهر کاهش می‌دهد.

دستوان همچنین اضافه کرد، از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در هرمزگان از مجموع ۵۶ هزار و ۲۹۰ واحدی که پالایش نهایی برای احداثآن صورت گرفت، برای ۹۸ درصد پروانه ساختمانی اخذ شده، که ۳۴ هزار و ۶۹۲ واحد شامل ۶۱ درصد مجموع طرح‌ها در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: در مجموع میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های مسکن مهر در هرمزگان ۸۲ درصد بوده که ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در این استان مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و بیش از ۱۶ هزار واحد نیز مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس نیز احداث۳۲ هزار واحد مسکن مهر عملیاتی شده و مجموع تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های مسکن مهر در هرمزگان بالغ بر هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان بوده است.

دستوان تصریح کرد: در مجموع تا کنون ۲۳ هزار و ۳۹۰ واحد مسکن مهر در هرمزگان افتتاح شده و حدود هفت هزار و ۲۰۰ واحد دیگر نیز آماده افتتاح طی سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز