خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

اشتغال پروسه است، پدیده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۰۶

آیین معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد. / ایجاد اشتغال با دستور و بخشنامه انجام نمی شود، چون اشتغال یک پدیده نیست، بلکه پروسه است.

ایلنا: آیین معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد. مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در مناصب مدیریتی نداریم، افزود: در زمینه مدیریت نباید سلیقه‌ای عمل کرد، بلکه باید نگاه ما کار علمی باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بهروز اکرمی با تاکید بر لزوم شفافیت کاری در امور اجرایی، بیان داشت: ایجاد اشتغال با دستور و بخشنامه انجام نمی‌شود، چون اشتغال یک پدیده نیست، بلکه پروسه است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در مدتی کمتر از ۱۰۰ روز توانست دیپلماسی کشور را به نقطه امیدوار کننده‌ای برساند که این امر در ایجاد اشتغال نیز موثر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به نرخ بیکاری در هرمزگان، اضافه کرد: براساس آخرین آمار نرخ بیکاری در استان هرمزگان ۵.۸ درصد بوده اما در جامعه احساس می‌شود که این آمار رقم دیگری است و این امر نشان می‌دهد که یک جای کار ما می‌لنگد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان از توانمندی و ظرفیت‌های بسیاری همچون صنایع بزرگ برخوردار است، تصریح کرد: این صنایع نقش مهمی در توسعه هرمزگان برعهده دارند اما باید وجود چنین صنایع و ظرفیت‌هایی در زندگی مردم هرمزگان ملموس باشد و مردم از مزایای آن استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، بهروز اکرمی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، پیش از این در پست‌های مانند فرمانداری شهرستان‌های قشم، بندرلنگه و بندرعباس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس و مدیریت دفتر سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس را بر عهد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز