خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

ایمنی جاده سبب رونق اقتصادی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۴

استاندار هرمزگان در آیین بزرگداشت روز راهدار و هفته حمل و نقل و رانندگان گفت: روان سازی، ایمن سازی و جلوگیری از انسداد جاده ها سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: روان سازی، ایمن سازی و جلوگیری از انسداد جاده‌ها سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاسم جادری در آیین بزرگداشت روز راهدار و هفته حمل و نقل و رانندگان افزود: این کار به صورت مطلوب توسط راهداران و پلیس راهور و رانندگان به نحو احسن انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هرمزگان از هر چهار مدل حمل و نقل(ریلی، جاده‌ای، دریائی و هوائی) بهره‌مند است و این موضوع بر اهمیت و جایگاه استان افزوده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به مشقات رانندگان در حمل و نقل بار، گفت: این کار شبیه مجاهدت در راه خدااست و اجرای کمتر از آن نیز برای این موضوع متصور نیست.

جادری با بیان مشکلات پیش روی دولت تدبیر و امید، گفت: دولت تدبیر و امید وارثخزانه‌ای خالی است و در تعجبم که چگونه این دولت تاکنون سراپا مانده است.

وی با اشاره به محاصره ظالمانه قدرت‌های بزرگ و کارشکنی‌ها مقابل دولت تدبیر و امید، افزود: علیرغم خزانه خالی و عدم درآمد کافی، مردم و دولت با استعانت خداوند از این پیچ خطرناک تاریخی هم عبور خواهند کرد.

استاندار هرمزگان سوخت قاچاق را مهم‌ترین معضل فراروی استان ذکر کرد و گفت: مشکلات بخش حمل و نقل فراوان است و قاچاق سوخت و انتساب آن به رانندگان سبب نارضایتی این زحمت کشان شده است.

جادری خواهان رایزنی با نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان جهت رفع مشکلات این بخش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز