خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

بررسی نهایی پرونده‌های تخلف، در حیطه وظایف دستگاه قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۹

مسائل مربوط به برخی تخلفات توسط اداره حقوقی منطقه آزاد قشم و دستگاه های نظارتی و قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است و در صورتی که نتایج آن مشخص شود توسط دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: مسائل مربوط به برخی تخلفات توسط اداره حقوقی منطقه آزاد قشم و دستگاه‌های نظارتی و قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است و در صورتی که نتایج آن مشخص شود توسط دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
شهریار مشیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا، با اشاره به مصاحبه منتشر شده روز شنبه سی‌ام آذرماه از قول او در یکی از خبرگزاری‌ها و برخی سایت‌ها اظهار داشت: طی دو هفته اخیر در مسافرت بوده‌ام و هیچ مصاحبه‌ای چه حضوری و یا تلفنی با هیچ خبرنگاری در این مدت نداشته‌ام.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بررسی نهایی پرونده‌های تخلف را در حیطه وظایف دستگاه قضایی برشمرد و افزود: سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه ارجاع پرونده‌های تخلف به دستگاه‌های ذیربط را دارد و بعد از این مرحله دیگر مسئولیتی متوجه این سازمان نخواهد بود و چنانچه لازم باشد دستگاه قضایی در این خصوص اعلام نظر خواهد کرد.
مشیری از رسانه‌ها خواست اخلاق حرفه‌ای را بیشتر رعایت کنند و به منطقه آزاد قشم برای رسیدن به اهداف بزرگی که دارد بیش از گذشته کمک نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز