خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

میدان مسوولیت در هرمزگان با برچسب های ناروا خالی نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۹

استاندار هرمزگان گفت: همه ما نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم و هیچ کس نباید همچون گذشته عمل کرده و در برخورد با افراد برای جلوگیری از ظرفیت های منابع استانی به آنها برچسب های ناروا بزند.

استاندار هرمزگان گفت: همه ما نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم و هیچ کس نباید همچون گذشته عمل کرده و در برخورد با افراد برای جلوگیری از ظرفیت‌های منابع استانی به آن‌ها برچسب‌های ناروا بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاسم جادری با اشاره به اینکه در ۸ سال چه بر مملکت گذشته است، اظهار داشت: امروز این عقب ماندگی که به دلیل تفکر سخت جناحی و حزبی متاسفانه در بین جناح هاست باید منسوخ شود و هیچ کس حق ندارد در جهت تقویت و یا تضعیف جناح و گروهی خاص حرکت کند.

وی اضافه کرد: در دوره اعتدال قرار نیست جناحی و حزبی عمل شود بلکه ما از هر نیروی توانمندی که می‌تواند در سازندگی استان کمک کند استفاده می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه ما نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم و هیچ کس نباید همچون گذشته برای از میدان به در کردن گروهی و یا برکناری افرادی از مسوولیت، به آن‌ها برچسب‌های ناروا بزند. در میان اصلاح طلبان هم جانباز و ایثارگر و فرزند شهید داریم و بیشتر آن‌ها نیروهای فکری و تخصصی خاصی هستند.

جادری ضمن استقبال از بحث‌های کار‌شناسی که توسط حاضرین ارایه شد، گفت: شرایط سرمایه گذاری در استان فراهم است و از تمام علاقمندان به سرمایه گذاری در استان دعوت می‌کنم که به استان بیایند و از زمینه‌های مختلف از صنعت و معدن گرفته تا منابع دریایی سرمایه گذاری کنند و به بازار بیکاری در استان پایان دهند.

جادری همچنین افزود: ما به چنین جمع کارشناسانی نیاز داریم و امیدوارم برنامه یی تنظیم شود تا هر چند یکبار چنین نشستی برگزار شود.

استاندار هرمزگان در جواب یکی از اصلاح طلبان که درخواست کرد برای هر چه بهتر شناساندن جایگاه نخبگی در هرمزگان حداقل بزرگ داشتی برگزار شود، استقبال کرد و گفت: دستور بررسی و زمینه سازی چنین بزرگ داشتی فراهم شود.

در این نشست نیز از مشکلاتی که صید و صیادان دارند و همچنین تجاوزات متعددی که به حریم دریا توسط سازمان‌ها به بهانهٔ زیباسازی ساحل می‌شود، انتقاد شده و از استاندار خواسته شد تا در این زمینه دستور بررسی بیشتر با نگاه حفظ محیط زیست دریا انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز