خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

حاج رضایی: لذت دربی را در ۴ بازی قبلی خفه کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۹۳

من به فوتبال بدهکارم چون فوتبال دوستان زیادی به من داده و از طریق فوتبال با مردم وفرهنگ های زیادی آشنا شده ام.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سابقه استقلال و پرسپولیس در ۴ دربی قبلی نوید یک بازی لذت بخش را نمی دهد.

امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد دربی صحبت کردن یک سوال معمولی و سخت است. ۴ بازی قبلی دو تیم صفر بر صفر شده که این مساله نوید یک بازی خوب و لذت بخش را نمی دهد که امیدوارم دو تیم سابقه ذهنی ما را در این بازی حذف کنند.

وی افزود: ذات فوتبال انتقال هیجان و لذت به مردم است و ما لذت دربی را در ۴ بازی قبلی خفه کرده ایم و در این بازی ها بازنده های واقعی مردم بوده اند. امیدوارم دوتیم در این بازی هم به فلسفه فوتبال و هم به مردم احترام بگذارند. نتیجه از نظر من اصلا مهم نیست البته برای مردم خیلی مهم است اما هواداران از این بازی خسته شده اند و تماشاگر گریزی ایجاد شده است.

حاج رضایی در پایان گفت: برای من تفاوتی ندارد چه تیمی برنده شود و از نوجوانی به هیچ کدام از این دو تیم علاقه نداشتم و از اول هم به منچستر یونایتد فرگوسن علاقه مند بودم. من به فوتبال بدهکارم چون فوتبال دوستان زیادی به من داده و از طریق فوتبال با مردم وفرهنگ های زیادی آشنا شده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز