خبرگزاری کار ایران

تجربه‌ای جدید برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات

حضور ایبنا زیر سایه خانه کتاب

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۱۴

خبرگزاری کتاب، رسانه ناشناخته‌ای نیست.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) که نخستین و تنها خبرگزاری تخصصی حوزه کتاب در جهان به حساب می‌آید، امسال همراه گروه رسانه‌ای خانه کتاب در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی حاضر شده است.

مرتضی بُریری، مدیر روابط‌عمومی خبرگزاری کتاب به خبرنگار ایلنا گفت: خبرگزاری ایبنا، هفته‌نامه کتاب‌هفته، فصل‌نامه‌های نقد کتاب و کتابشناسی ماه و واحد انتشارات و توزیع موسسه فرهنگی خانه کتاب، گروه رسانه‌ای این موسسه را تشکیل می‌دهند که در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حاضر شده است.

نامی از خبرگزاری ایبنا در بروشورهای راهنمای نمایشگاه مطبوعات دیده نمی‌شود. این موضوع مخاطبان ایبنا را برای یافتن غرفه این خبرگزاری با مشکل روبرو نمی‌کند؟ بریری در پاسخ به این پرسش توضیح داد: خبرگزاری کتاب، رسانه ناشناخته‌ای نیست. ایبنا از سال ۱۳۸۷ در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور داشته و از بدو تاسیس‌اش تا کنون مخاطبان فراوانی را جذب کرده است. اکثر مخاطبان ایبنا می‌دانند خبرگزاری کتاب ایران، زیرمجموعه موسسه فرهنگی خانه کتاب است.

مدیر روابط‌عمومی ایبنا اضافه کرد: حضور خبرگزاری کتاب ایران در دوره‌های پیشین این نمایشگاه با مشکلات عدیده‌ای توام بود که این معضلات امسال با حضور گروه رسانه‌ای خانه کتاب، برطرف شده‌اند.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) ۲۴ آبان ۱۳۸۵ تاسیس شد. پوشش اخبار حوزه کتاب مانند معرفی تازه‌های نشر، پوشش مراسم نقد و رونمایی کتاب‌ها و نمایشگاه‌های کتاب، گفت‌وگو با نویسندگان، مترجمان، شاعران و منتقدان حوزه‌ کتاب برخی فعالیت‌های این خبرگزاری را تشکیل می‌دهند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تا ۲۳ آبان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز