خبرگزاری کار ایران

اقتباس آبیار از کتابی که منتشر نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۵۰

هنوز هم دوست دارم کتابی در حوزه ادبیات داستانی دفاع‌مقدس بنویسم

کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» فیلمی بر مبنای کتاب جدیدش که هنوز منتشر نشده است می‌سازد.

نرگس آبیار حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران به خبرنگار ایلنا گفت: فیلمی که روی آن کار می‌کنم، درونمایه‌ای اجتماعی دارد. این فیلم براساس یکی از کتاب‌هایم ساخته می‌شود و اثری اقتباسی است. البته باید بگویم این کتاب هنوز منتشر نشده و تصمیم گرفته‌ام آن‌را همزمان با اکران فیلم جدیدم، منتشر کنم.


وی درباره موفقیت کمرنگ ادبیات دفاع‌مقدس نسبت به سینمای این حوزه توضیح داد: معتقدم مسئولان حوزه ادبیات دفاع‌مقدس کار چندانی در این زمینه انجام نداده‌اند. به هرحال هنوز هم دوست دارم کتابی در حوزه ادبیات داستانی دفاع‌مقدس بنویسم. البته اثری که به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شود.


برخی منتقدان سینمایی، موفقیت «شیار ۱۴۳» را مرهون بازی استثنائی مریلا زارعی می‌دانند. این موضوع را قبول دارید؟ آبیار در پاسخ به این پرسش گفت: مریلا بازیگر بزرگی است و قطعاً حضورش تاثیر زیادی بر موفقیت فیلم داشت اما معقتدم همه بازیگران «شیار ۱۴۳» با نقش‌آفرینی بسیار خوبشان در این موفقیت سهیم هستند.


فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ‌ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه ویژه هیات داوران و سیمرغ بهترین فیلم جشنواره از نگاه مردم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز