خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

میراسماعیلی: سرمربی بزرگسالان جودو از اروپا می آید / برنامه ریزی ما بر روی نسل آینده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۳۶

میراسماعیلیبعد از بازی‌های آسیایی اینچئون که نتایج جودو بسیار ضعیف و دور از انتظار بود ما شورای فنی جودو را تشکیل دادیم تا بتوانیم این رشته را از زیر بار انتقادات و فشاری که تحمل می کند رها کنیم.

نایب رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: با برنامه‌های جدیدی که برای جودو ترسیم کرده ایم به زودی شاهد تحولات خوبی در این رشته خواهیم بود.

آرش میراسماعیلی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون که نتایج جودو بسیار ضعیف و دور از انتظار بود ما شورای فنی جودو را تشکیل دادیم تا بتوانیم این رشته را از زیر بار انتقادات و فشاری که تحمل می کند رها کنیم.

وی ادامه داد: با تدابیری که در شورای فنی که از نخبگان ورزش جودو هستند اتخاذ خواهد شد قصد داریم بر روی نسل جوان جودو سرمایه‌گذاری کنیم تا آینده این رشته ورزشی را تا حدودی بیمه کنیم. ما تا بر روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری نکنیم نمی‌توانیم نسل خوبی برای آینده جودو تربیت کنیم.

میراسماعیلی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر ما برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برنامه‌های تیم ملی را تدارک دیده‌ایم و با برگزاری اردو قصد داریم در این مسابقات حضور خوبی داشته باشیم تا این جوانان بتوانند در آینده جودو را به پیشرفت‌های مناسبی برسانند.

نایب رئیس فدراسیون جودو همچنین خاطرنشان کرد: ما به زودی در بخش بزرگسالان نیز مسابقات جایزه بزرگی را برگزار می‌کنیم که بزرگسالان جودو نیز به دور از آمادگی نباشند پس از آن نیز لیگ برتر جودو را خواهیم داشت که اکثر جودوکاران ما در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت تا آمادگی خود را حفظ کنند.

میراسماعیلی همچنین در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: همچنان به دنبال جذب یک مربی بزرگ اروپایی هستیم که در این زمینه رایزنی‌های لازم را با فدراسیون جهانی انجام داده ایم تا بتوانیم از وجود مربی بزرگ خارجی در تیم ملی بهره ببریم ولی اگر پروسه انتخاب سرمربی خارجی طولانی شد فعلا یک مربی داخلی را در راس کادر فنی قرار خواهیم داد تا در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی را هدایت کند و پس از آن سرمربی خارجی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز