خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر خبر داد:

هماهنگی توانیر با 7 شرکت توزیع برای اعزام اکیپ های عملیاتی برق به شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۷۱

شرکت توانیر با توجه به احتمال وقوع وزش بادی با سرعت 120 کیلومتر در ساعت، به شرکت های برق شمال کشور اعلام آماده باش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری توانیر، مسعود صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر درهمین زمینه از هماهنگی ایجاد شده در این خصوص خبر داد و گفت: تاکنون علاوه بر شرکت های توزیع نیروی برق مازندران، غرب مازندران، گلستان و گیلان با 7 شرکت توزیع نیروی برق دیگر در استان های همجوار مناطق مذکور هماهنگی های لازم انجام شده است.

به گفته صادقی، اکنون هماهنگی های لازم برای اعزام اکیپ های عملیاتی از شرکت های توزیع نیروی برق تهران بزرگ، استان تهران، قزوین، اردبیل، سمنان، البرز و خراسان شمالی به استان های مازندران، گیلان و گلستان انجام شده است.

برپایه این گزارش، روز گذشته سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای از وزش باد شدید در شمال کشور خبر داد و در سایت خود نوشت: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ جریانهای شمالی دراستانهای گیلان ، مازندران ، اردبیل ، ارتفاعات آذربایجان شرقی و سه شنبه در شرق مازندران ، گلستان و شمال خراسان شمالی، رگبار باران گاهی رعد برق و وزش بادشدید موقت پیش بینی می شود که انتظار می رود پیامد آن آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها در مناطق یاد شده باشد.

همچنین روز سه شنبه کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه در نوار شمالی کشور پیش بینی میشود.

براین اساس بررسی دقیق نقشه های هواشناسی شمال کشور نشان داد که سرعت وزش باد در برخی مناطق تا 120 کیلومتر برساعت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز