خبرگزاری کار ایران

در نشست تخصصی در خانگیران؛

چالش‎های حوزه ایمنی و آتش‎نشانی صنعت نفت بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۱۶

کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت با هدف بررسی موضوعات،‌ اهداف و برنامه ها و چالش های حوزه اینمی و آتش نشانی صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت ١٩ و ٢٠ تیرماه به میزبانی مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور سیاوش درفشی مدیرHSE شرکت ملی نفت ایران، سید محمد پورراکی، معاون ایمنی و آتش نشانی اداره کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت، رئیس ایمنی و کارشناس ایمنی اداره کل HSE، روسا و کارشناسان ایمنی و آتش نشانی سایر شرکت های اصلی وزارت نفت، در منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد.

سید محمد پورراکی، معاون ایمنی و آتش نشانی اداره کلHSE و پدافند غیرعامل، هدف از تشکیل این کمیته را بررسی موضوعات، اهداف و برنامه ها و چالش های حوزه ایمنی و آتش نشانی صنعت نفت بیان کرد.

ارائه و بررسی اهداف و برنامه های ایمنی و آتش نشانی سال ١٣٩٦، ارائه گزارش ممیزی های HSE-MS با محوریت ایمنی و آتش نشانی سال ١٣٩٥، از مباحث مطرح شده در این کمیته بود.

در ابتدای جلسه، محمدتقی علیپور، رئیس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز فعالیت و عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در منطقه خانگیران را تشریح کرد و گزارشی از وضعیت ایمنی و آتش نشانی و برنامه های سال ٩٦ این شرکت ارائه داد.

در ادامه این نشست مانی عبداله زاده راد، رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی نفت ایران، تقلیل آسیب پذیری و کاهش خسارات و صدمات تاسیسات، تجهیزات و نیروی انسانی و مراکز حیاتی، بهبود مدیریت شرایط اضطراری، استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند و ساماندهی فرآیند مدیریت ریسک را از اهداف ایمنی و آتش نشانی مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران در سال جاری عنوان کرد و به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای تحقق این اهداف پرداخت. در پایان نیز بازدید میدانی از تاسیسات منطقه عملیاتی خانگیران صورت پذیرفت.

گفتنی است، مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی و روسای HSE شرکت های مستقر در منطقه ( پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد) نیز در این کمیته حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز