خبرگزاری کار ایران

آمادگی منطقه آبادان در جهت سوخت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات عیدسعید فطر

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۸۲۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان خبر داد : با نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر، منطقه آبادان آمادگی کامل در جهت سوخترسانی به هموطنان و مسافران عزیز دراین ایام تعطیل را دارد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، علی حکمت افزود : بنا به پیش بینی های انجام شده این منطقه در ایام عید سعید فطر و با توجه به فرهنگ بومی موجود با کثرت دید و بازدید و سفرهای داخلی مواجه خواهد شد که باتدابیری که اتخاذ شده تمامی جایگاه های تحت پوشش منطقه مشکلی در جهت تامین و عرضه سوخت نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ها در این ایام به صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند، تصریح کرد : این درحالی است که این منطقه با محدوده جغرافیایی شهرهای آبادان و ماهشهر، امیدیه، خرمشهر، هندیجان، شادگان واروند کنار، دارای ۳۶ باب جایگاه توزیع فرآورده مایع (بنزین و نفتگاز) است.

این مقام مسوول به ۱۹ باب جایگاه توزیع سوخت CNG در سطح منطقه اشاره کرد و گفت :در حال حاضر روزانه ۹۳۰ هزار لیتر بنزین و یک هزار و ۳۵۷  لیتر نفتگاز در جایگاه ها عرضه می شود که با افزایش مسافرت ها در ایام عید سعید فطر این میزان با افزایش همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز