خبرگزاری کار ایران

از هشتم تا چهاردهم اسفند برگزار می‌شود؛

نمایشگاه نقاشی " هجوم مهر " در کافه گالری " محسن "

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۵۳

" هجوم مهر " عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی ساغر مسعودی است که از روز جمعه هشتم اسفند ماه افتتاح، و تا یک هفته(۱۴ اسفند ماه ۹۳) ادامه خواهد داشت.

چهارمین نمایشگاه انفرادی آثار ساغر مسعودی با نام «هجوم مهر» در «کافه گالری محسن» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، چهارمین نمایشگاه انفرادی آثارساغر مسعودی، عصر روز جمعه هشتم اسفند ماه ۱۳۹۳ و با همکاری «موسسه نیکوکاری مهرآفرین»، «کافه گالری محسن» برگزار می‌شود.

«هجوم مهر» عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی ساغر مسعودی در ایران است که از روز جمعه هشتم اسفند ماه افتتاح، و تا یک هفته(۱۴ اسفند ماه ۹۳) ادامه خواهد داشت.

ساغر مسعودی متولد شهر ساری ست و دانش آموخته هنرست؛ آنچه چهارمین نمایشگاه او را مجزا و جالب توجه می‌کند، نگاه او به دنیای امروز، زن و مهر است، او از بطن تکنیک‌های نقاشی، محتوایی را می‌پرورد که در آثار دیگران، کمتر نمود و ظهور دارد. دنیای تابلو‌ها و کاراکترهای این هنرمند از تنهایی انسان عصر مدرن، زنانگی، آبستن بودن از مهر و تجلی انتظار تشکیل شده است.

مسعودی بخشی از عواید این نمایشگاه را به کودکان تحت پوشش موسسه نیکوکاری مهرآفرین اختصاص داده است.

گالری محسن؛ واقع در بزرگراه مدرس شمال، ظفر؛ خیابان ناجی، خیابان فرزان؛ کوچه نوربخش، بلوار می‌نای شرقی، شماره ۴۲ است و هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز