خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی بسطامی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۹۰

دبیرخانه دومین جشنواره موسیقی بسطامی مهلت ارسال آثار متقاضیان برای شرکت در این جشنواره را تا ۵ اسفند ماه تمدید کرد.

بابک خوشجان(دبیر اجرایی این جشنواره موسیقی بسطامی) گفت: بنابر آنچه در فراخوان جشنواره اعلام شد، قرار بود مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن ماه بوده و این مهلت تمدید نشود، اما با تماس‌های مکرر هنرمندان و هنرجویان، خاصه عزیزان مقیم در شهرستان‌های دور، شورای سیاست‌گذاری این جشنواره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را برای ۱۰ روز دیگر تمدید کند تا خوانندگان فرصت کافی برای ارسال اثر خود داشته باشند.

به گزارش ایلنا؛ خوشجان ادامه داد: بسیاری از متقاضیان تمدید مهلت، عدم دسترسی به امکانات مناسب برای ضبط صدا را دلیل درخواست خویش اعلام کردند. ضمن اینکه اگر چه ما تلاش کردیم با استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی، شرایط و نحوه ارسال آثار را به اطلاع هنرمندان و هنرجویان سراسر کشور برسانیم، اما تعدادی از این عزیزان اعلام کردند که در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار از برگزاری این جشنواره مطلع شده اند. امیدواریم با استمرار در برگزاری سالیانه این جشنواره بتوانیم از بروز چنین مشکلاتی در ادوار بعدی جلوگیری کنیم.

دومین دوره جشنواره موسیقی ایرج بسطامی طی یک نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در ۲۵ آذر ماه سالجاری آغاز به کار کرد و قرار است پس از داوری آثار توسط اساتید برتر موسیقی سنتی ایرانی در اردیبهشت ماه ۹۳ با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان دهد.

سیدحسام الدین سراج(دبیر هنری) و بابک خوشجان؛ دبیر اجرایی این جشنواره موسیقی است که توسط بنیاد فرهنگی هنری ایرج بسطامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز