خبرگزاری کار ایران

کنسرت علی زند وکیلی؛ ۵ و ۶ اسفند در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۶۵

حدود نیمی از بلیت‌های تهران نخستین کنسرت انفرادی علی زندوکیلی در دو روز ابتدایی آغاز بلیت فروشی این کنسرت‌ها به فروش رفت تا اولین اجراهای زنده این خواننده در تهران و شیراز با استقبال دوستداران موسیقی توام شده باشد.

علی زندوکیلی در تاریخ ۵ و ۶ اسفندماه سال جاری برای نخستین بار به تهیه‌کنندگی «سپهر صاحبی» در تهران و تالار وحدت به صورت انفرادی و با همراهی ارکسترش و هنرمندی سامان احتشامی، روی صحنه می‌رود و دو روز پس از آغاز بلیت فروشی این کنسرت، حدود نیمی از بلیت‌های این برنامه به فروش رسیده است.

به گزارش ایلنا؛ این در حالی ست که این خواننده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در تالار حافظه شیراز و در قالب افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر در شیراز، به تهیه‌کنندگی «محسن خباز»(شرکت شهر آفتاب)، کنسرت نخست این فستیوال را در زادگاهش شیراز روی صحنه می‌برد و استقبال جالبی نیز از این برنامه از سوی دوستداران موسیقی به عمل آمده است.

علی زندوکیلی در این باره گفت: به هر حال همیشه اجراهای اول انرژی خوبی برای یک خواننده است و من هم انرژی بالایی برای نخستین کنسرتم دارم.

او در ادامه افزود: امیدوارم این انرژی و حس خوب را بتوانم به سالن منتقل کنم و قطعا انرژی خوبی هم از حاضرین دریافت کنم تا برنامه‌ای درخور توجه را بتوانم ارائه کنم.

بلیت‌فروشی تهران این کنسرت از طریق سایت «تیوال» از ظهر دیروز آغازشده و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق این سایت اقدام به رزرو بلیت این برنامه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز