خبرگزاری کار ایران

کنسرت گروه لیان به دلیل نزدیکی به زمان جشنواره لغو شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۶۷

گروه لیان ابتدا قرار بود که شانزدهم در تالار وحدت روی صحنه رود اما طبق اساسنامه‌ها، هیچ کنسرتی در فاصله ده روز مانده به جشنواره نمی‌تواند روی صحنه رود.

به دلیل همزمانی برگزاری کنسرت لیان با وفات حضرت معصومه(س) کنسرت گروه لیان لغو شد.

پیروز ارجمند(مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره وضعیت برگزاری کنسرت گروه لیان گفت: گروه لیان هیج مشکلی برای دریافت مجوز ازسوی دفتر موسیقی ندارد اما روز پیشنهادی گروه لیان برای برگزاری کنسرت، ۱۱ بهمن بود که مصادف با وفات حضرت معصومه(س) است. درصورتی که گروه لیان روز دیگری را برای برگزاری کنسرت پیشنهاد کند، دفتر موسیقی قطعا مجوز کنسرت را صادر می‌کند.

محسن شریفیان(سرپرست گروه لیان) نیز در پاسخ به این مطلب، به خبرنگار ایلنا گفت: نظر دفتر موسیقی برای ما بسیار محترم است اما گروه لیان ابتدا قرار بود که شانزدهم در تالار وحدت روی صحنه رود اما طبق اساسنامه‌ها، هیچ کنسرتی در فاصله ده روز مانده به جشنواره نمی‌تواند روی صحنه رود و درنتیجه ما مجبور شدیم برای برگزاری کنسرتمان در روز دیگری اقدام کنیم.

او ادامه داد: روز یازدهم تنها روزی بود که ما امکان اجرا داشتیم و این مسئله هم از سوی بنیاد رودکی به ما ابلاغ شد. گروه لیان مشکلی برای برگزاری کنسرت در روزهای دیگر نداشت اما بنیاد رودکی تنها یک روز را برای اجرای ما اختصاص داد. در ضمن گروه لیان قرار بود تا شب یازدهم روی صحنه رود و معمولا مراسم‌های سوگواری تا اذان مغرب ادامه دارد.

سرپرست لیان در پایان اظهار داشت: کنسرت گروه لیان در تهران قطعا برگزار می‌شود اما با این شرایط، گروه ما بعداز جشنواره فجر در تالار دیگری کنسرت خودش را برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز