خبرگزاری کار ایران

در شب اول اجرای دوئت نقش؛

نقش به درویشی تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۰۲

اولین اجرای دوئت نقش، جمعه ۲۷ دی ماه که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد، به محمدرضا درویشی تقدیم شد. در این کنسرت محمدرضا درویشی نیز حضور داشت.

اولین اجرای دوئت نقش درحالی به محمدرضا درویشی تقدیم شد که خودش نیز در سالن حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ اولین اجرای دوئت نقش، جمعه ۲۷ دی ماه که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد، به محمدرضا درویشی تقدیم شد. در این کنسرت محمدرضا درویشی نیز حضور داشت.

دوئت نقش درحالی روی صحنه رفت که تمام بلیت‌های سالن رودکی فروش رفته بود و بسیاری از مخاطبان که برای تهیه بلیت به گیشه مراجعه کرده بودند، ‌ به دلیل اتمام بلیت‌ها نتوانستند در سالن حضور پیدا کنند.

این دوئت با نوازندگی گلفام خیام(گیتار) و مونا مطبوع ریاحی(کلارینت) و اجرای سه اپیزود که یک داستان واحد را بیان می‌کرد، ضمن بهره‌گیری از موسیقی اقوام ایران و ادغام آن با موسیقی معاصر؛ توانست نقش‌ها، رنگ‌ها و جلوه‌های‌ صوتى تازه‌ای ارائه کند که استقبال مخاطبانش را نیز به همراه داشت.

این کنسرت شامل سه اپیزود متوالی بود که مانند تصویری به هم پیوسته روایت شد. در اجرای نقش، هر یک از این اپیزودها دارای چند بخش است که هر یک ادغامی از بداهه نوازی و آهنگسازی است. بخش‌های هر اپیزود را می‌توان اجرای قطعات مینیاتوری کوچکی دانست که در بخش‌هایی حاصل بداهه نوازیست.

اجرای دوئت نقش در قالب جشن ۱۵ سالگی هرمس روی صحنه می‌رود و در اجرای شب گذشته، هوشیار خیام، محمدرضا درویشی و رامین صدیقی نیز حضور داشتند.

آخرین اجرای این دوئت، امشب ساعت ۲۰:۰۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایتWWW. Tiwall. comبرای تهیه بلیت اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز