خبرگزاری کار ایران

پس از جلوگیری چند ساعته از اجرای برنامه؛

رایزنی‌ها جواب داد٬ کنسرت عالیم قاسم‌اف برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۲۵

کنسرت عالیم قاسم‌اف که با حضور نیروی انتظامی و ارائه حکم نهادهای ذیربط لغو شده بود٬ با رایزنی‌های مسئولان برگزار شد.

اجرای برنامه موسیقی عالیم قاسم‌اف بعداز چندین ساعت وقفه٬ با رایزنی مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کنسرت عالیم قاسم‌اف خواننده شهیر آذربایجانی به همراه ارکستر سازهای بادی تهران که لحظاتی قبل از شروع با حضور نیروی انتظامی و ارائه حکم دستگاه‌‌های ذیربط ازسوی ماموران این نهاد لغو شده بود٬ بالاخره برگزار شد.

وقفه پیش‌‌آمده در شب سوم کنسرت به اندازه‌ای بود که کسی گمان نمی‌کرد اجازه برگزاری این کنسرت صادر شود اما پس از چند ساعت تاخیر در برگزاری این برنامه٬ که به دلیل ممانعت نهادهای ذیربط به وجود آمده بود٬ عاقبت با رایزنی مسئولان٬ این برنامه با تاخیری چند ساعته آغاز شد.

قاسم‌اف طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار بود سه شب و در تاریخ‌های ۲۱،۲۲ و ۲۳ دی ماه در تالار وحدت به اجرای موسیقی بپردازد٬ که در شب سوم با مشکل مواجه شد و به نظر می‌رسید خواننده شهیر آذربایجانی موفق نشود سومین اجرای خود در تهران را به پایان برساند.

براساس اطلاعات دریافتی خبرنگار ایلنا٬ از چند روز قبل تلاش‌های زیادی برای برطرف شدن سوء‌تفاهم‌های پیش آمده در جریان بوده تا اجرای کنسرت که در شب سوم با حکم نهادهای ذیربط میسر نشده بود٬ بالاخره برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز