خبرگزاری کار ایران

سفر رئیس‌جمهور؛ کنسرت سیروان خسروی را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۳۴

کنسرت سیروان خسروی که تمامی مجوزهای خود را از مراجع ذیصلاح قانونی اخذ نموده بود، به دلیل سفر استانی رییس جمهور به تاریخ دیگری موکول شد.

کنسرت سیروان خسروی که قرار بود ۱۷ و ۱۸ دی ماه در بوشهر برگزار شود، به دلیل سفر رییس جمهور در این تاریخ به ۱۸ و ۱۹ بهمن موکول شد.

به گزارش ایلنا؛ کنسرت سیروان خسروی که تمامی مجوزهای خود را از مراجع ذیصلاح قانونی اخذ نموده بود، به دلیل سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به بوشهر و با توجه به شرایط امنیتی و انتظامی شهرستان بوشهر، به درخواست شورای تأمین، تاریخ برگزاری آن به ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه تغییر داده شد.

از این رو موسسه نشر موسیقی دی بآذر، در مکاتبات دوباره با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز برگزاری کنسرت در تاریخ تازه را دریافت نمود.

مدیر سامانه بلیت فروشی www. irantic. com نیز ضمن اعلا این خبر گفت: بلیت‌های صادر شده در سامانه فروش محفوظ می‌باشد. ضمناً فرآیند تمدید یا استرداد بلیت‌های خریداری شده، متعاقباً در چند روز آینده از طریق سایت سامانه و پیامک اعلام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۴۰۱۵۱ در ساعات ۱۶:۰۰ الی ۲۱:۰۰ تماس بگیرید.

در کنسرت سیروان خسروی، سیدعلی طاهایی(درامز)، عرفان امامی(پرکاشن و درامز)، نریمان نائمی(ساکسیفون)، یاشا حکمی(کیبورد)، علیرضا ثنایی(گیتار الکتریک و آکوستیک)، امیرعباس دانایی(گیتار الکتریک) و مجید پروریان(گیتارباس) سیروان خسروی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز