خبرگزاری کار ایران

اجرای اصفهانی، احتشامی و شهرکی در اختتامیه جایزه همایون خرم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۲۶

مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم ۲۳ دی از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می شود که طی آن برگزیدگان بخش رقابتی در تالار وحدت معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم ۲۳ دی با اجرای محمد اصفهانی، سامان احتشامی و بابک شهرکی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم ۲۳ دی از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می شود که طی آن برگزیدگان بخش رقابتی در تالار وحدت معرفی خواهند شد.

در این مراسم که از سوی موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش برگزار می‌شود، محمد اصفهانی قطعاتی از ساخته های زنده یاد استاد همایون خرم را برای مخاطبان می‌خواند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، آثاری از همایون خرم با همنوازی ویلن بابک شهرکی و پیانوی سامان احتشامی و نیز همخوانی حسین مظفری با پیانوی بردیا صدنوری اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت www. iranconcert. com مرجعه کنند.

همچنین در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ساعت ۱۸:۳۰ مراسم انتخاب برگزیدگان در تالار وحدت برگزار می‌شود که ورود برای علاقه‌مندان آزاد است. کارت ورودی این بخش از طریق موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش به شماره ۸۸۵۲۸۱۴۷ توزیع می‌شود.

جایزه موسیقی استاد همایون خرم در رده سنی ۶ تا ۲۰ سال برگزار می شود و هدف از آن فرهنگسازی برای موسیقی اصیل در این رده سنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز