خبرگزاری کار ایران

۱۱۶۴ اثر به دوسالانه مجسمه‌های شهری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۲۸

چهارمین دوسالانه‌ی مجسمه‌های فضای شهری به ریاست جمال کامیاب و دبیری محسن سلیمانی در تهران برگزار می‌شود.

محسن سلیمانی دبیر چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری از ثبت ۱۱۶۴ اثر در سامانه این رویداد هنری که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سلیمانی با اعلام این خبر گفت: چهارمین دوسالانه مجسمه‌سازی شهر تهران با استقبال هنرمندان مجسمه‌ساز روبرو شد و تا پایان مهلت ارسال آثار درسوم دی ماه که مجسمه‌سازان زمان برای ثبت آثار خود در سامانه دوسالانه را داشتند، ۱۱۶۴ اثر از ۵۷۶ هنرمند ثبت شده است.

وی با اشاره به رشد سه برابری استقبال هنرمندان از این رویداد نسبت به ادوار گذشته، افزود: استقبال مجسمه‌سازان از چهارمین دوسالانه مجسمه‌سازی نشان می‌دهد که از لحاظ کمی این دوره رشد سه برابری را شاهد هستیم؛ زیرا در دوره گذشته تنها ۳۷۸ اثر به دبیرخانه دوسالانه مجسمه‌های شهری ارسال شده بود.

دبیر چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری با اشاره به حضور چشمگیر خانم‌های مجسمه‌ساز در این رویداد هنری گفت: آثار ثبت شده در سامانه دوسالانه خبر مسرت بخشی را برای جامعه هنری کشور به همراه دارد؛ زیرا از میان ۵۷۶ هنرمندی که آثار خود را در این دوره به دبیرخانه ارائه دادند ۲۵۲ هنرمند خانم و ۳۲۴ هنرمند مرد هستند.

محسن سلیمانی در پایان گفت: هیات انتخاب این دوسالانه متشکل از بهروز دارش، ایرج محمدی، حمید شانس، رضا قره باغی و ریما اسلام مسلک؛ آثار این دوسالانه را تا ۱۰ دی‌ماه بررسی و انتخاب خواهند کرد و امیدوار هستیم که همانگونه که شاهد رشد کمی آثار این دوره از دوسالانه بودیم شاهد رشد کیفی آثار نیز باشیم.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران با هدف ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاهای و مکان‌های شهری اقدام به برپایی چهارمین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری کرده است. این رویداد هنری سعی دارد به جریان ارتقای هنر مجسمه‌سازی برای فضاهای و مکان‌های شهری همت گماشته و آخرین دستاوردهای هنرمندان کشور در زمینه‌ی مجسمه‌های شهری، را معرفی و بررسی کند.

چهارمین دوسالانه‌ی مجسمه‌های فضای شهری به ریاست جمال کامیاب و به دبیری محسن سلیمانی در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز