خبرگزاری کار ایران

هفتمین نمایشگاه هفت نگاه در نیاوران گشایش یافت

هدف، ساماندهی و پیشرفت اقتصاد هنر است

کد خبر : ۲۲۳۶۷۹

نمایشگاه «هفت نگاه» با همکاری هفت نگار خانه معروف ایرانی و با نمایش آثاری از سیصد هنرمند حوزه هنرهای تجسمی و با حضور علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

گالری شماره یک و دو فرهنگسرای نیاوران، عصر روز جمعه ۲۳ آبان ماه میزبان مراسم افتتاحیه نمایشگاه «هفت نگاه» بود.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم لیلی گلستان اظهار داشت: برای برپایی این نمایشگاه سختی‌های زیادی کشیدیم. کارهای هنری زیادی برای شرکت در نمایشگاه به دست ما رسید و از میان تمام آثار این کارها جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب شد. همچنین امسال به مناسبت هفتمین سالگرد برپایی هفت نگاه ما هفت میهمان داشتیم. در واقع امسال ما از هفت گالری دعوت کردیم که دعوت ما را قبول کردند و در این نمایشگاه شرکت کردند.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر نیز گفت: ما از این گونه برنامه‌ها حمایت می‌کنیم و باتوجه به صحبت‌هایی که در زمینه ارتباط اقتصاد و هنر انجام شد امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها باعثهر چه بهتر برگزار شدن این گونه برنامه‌ها باشد. البته برخی از دوستان مثل آقای سمیع آذر و یا دیگرانی که در این مراسم حضور دارند در زمینه فعالیت‌های حوزه اقتصاد هنر زحمات زیادی کشیده‌اند و در حال حاضر مجموعه فعالیت‌های ما در بخش حراج‌های بین المللی و حوزه داخلی جایگاه بسیار خوبی را پیدا کرده است.

مراد خانی با ذکر این نکته که در سال های آینده چنین برنامه هایی بیشتر اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: بستر و زمینه‌های خوبی در این نمایشگاه در حال شکل گیری است. به اعتقاد من اینگونه فعالیت‌ها پشتیبانی می‌کند ازیک سری کار‌های دیگری که می‌تواند در آینده برگزار شود، ضمن اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند پایه بسیاری از فعالیت های حوزه تجسمی باشد و برای ما هم بسیار مهم است که هنرمندی که زحمت می کشد و اثری را خلق میکند درآمد خوبی هم داشته باشد.

نمایشگاه «هفت نگاه» امسال با مشارکت هفت گالری میهمان با ارائه آثاری از هنرمندانی چون سهراب سپهری، محمد احصابی، رضا بانگیز، عبدی اسبقی، نصرالله افجه‌ای، گیزلاوارگا سینایی، یدالله کابلی، آیدین آغداشلو، عین الله صادق زاده، ژازه طباطبائی، صداقت جباری، محسن وزیری مقدم، نصرت الله مسلمیان، محمد و امین اسکندری و… برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز