خبرگزاری کار ایران

مرادخانی:

حضور کیتارو فرصتی مغتنم برای انتقال دانش است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۷۳

برگزاری کنسرت کیتارو برای مخاطبان و طرفداران ایرانی بسیار مهم دانست و حضور کیتارو درایران می‌تواند فرصت مغتنمی برای انتقال بخشی از دانش و تجربه‌های او به علاقه‌مندان ایرانی باشد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجشنبه ۲۴ مهرماه، با کیتارو، آهنگ‌ساز و موسیقی‌دان صاحب‌نام ژاپنی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش ایلنا، علی مرادخانی در این دیدار ضمن اشاره به حضور این هنرمند برای نخستین بار در ایران، برگزاری کنسرت کیتارو را برای مخاطبان و طرفداران ایرانی این هنرمند بسیار مهم دانست و تاکید کرد که حضور کیتارو در کشورمان می‌تواند فرصت مغتنمی برای انتقال بخشی از دانش و تجربه‌های او به علاقه‌مندان ایرانی باشد.
کیتارو، نوازنده نیز با بیان این‌که تا حدی با فرهنگ و اقوام ایرانی آشنایی دارد از فرصت برگزاری کنسرت و دیدار با طرفداران ایرانی ابراز خرسندی کرد.
این موسیقی‌دان از اجرای شب گذشته خود در تالار وزارت کشور، همکاری با نوازندگان ایرانی و حضور مخاطبانی از نسل‌های متفاوت در نخستین شب اجرا ابراز رضایت کرد.
همچنین پیروز ارجمند، ‌ مدیرکل دفتر موسیقی، در این دیدار از برنامه‌های این مرکز برای آشنایی کیتارو با موسیقی‌دانان و آهنگ‌سازان ملی و نواحی ایران در روزهای آینده خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز