خبرگزاری کار ایران

افتتاح گالری «رج» با نقاشی‌های نیکو ترخانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۹۵

«این‌جا زنی در قلب دیوار خفته است» نام تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی نیکو ترخانی است که جمعه بیست و پنجم مهرماه در گالری رج افتتاح می‌شود.

نیکو ترخانی که آخرین نمایشگاه انفرادی‌اش را در گالری موری ادواردز کالج(کمبریج - انگلستان) برگزار کرده بود؛ اینک پس از دو سال در تهران نمایشگاه انفرادی برگزار می‌کند. بخشی از آثار مجموعه‌های پیشین این هنرمند در مجموعه‌های دائمی نیوهال آرت(بزرگ‌ترین گنجینهٔ هنر زنان اروپا) و مجموعهٔ دائمی دوسالانهٔ پکن نگهداری می‌شود. نیکو ترخانی که در سال‌های اخیر با عنوان «نیکو» فعالیت می‌کند به جز نقاشی با رسانه‌هایی چون ویدیو، پرفورمنس آرت، ویدیو - پرفورمنس، عکس و فیلم نیز کار می‌کند و آثار مختلف او در نمایشگاه‌های بسیاری در کشورهای مختلف جهان به نمایش درآمده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه همزمان با افتتاح گالری رج برگزار خواهد شد. مجید رحیمی جعفری مدرس دانشگاه، پژوهشگر هنر و تهیه کننده نمایش و پروژه‌های هنری صاحب امتیاز گالری «رج» است. این گالری که زیر مجموعهٔ آکادمی هنر محسوب می‌شود، در خیابان شهید بهشتی(عباس آباد)، خیابان پاکستان(جنب مصلی)، کوچه حکیمی(دهم)، شماره چهار، واحد سوم واقع شده است.

گشایش نمایشگاه «اینجا زنی درقلب دیوارخفته است» ساعت چهار عصر روز جمعه بیست و پنجم مهر خواهد. بود و ساعت بازدید در روزهای دیگراز۳ تا۷عصراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز