خبرگزاری کار ایران

خوشنویسان اشعار صلح و انسان دوستی را نوشتند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۲۱

خوشنویسان کشور در سومین دوسالانه خوشنویسی ایران پیام صلح و جهان عاری از خشونت را نوشتند.

جمعی از خوشنویسان شهرهای مختلف کشور در سومین دوسالانه خوشنویسی ایران با محوریت شعار جهانی عاری از خشونت در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین ابیاتی را خوشنویسی کردند.

به گزارش ایلنا؛ در این برنامه خوشنویسان با انتخاب ابیاتی از شعرهای حافظ، سعدی، فردوسی و… متناسب با موضوع انسان دوستی، صلح و دوری از خشونت خوشنویسی کردند.

همچنین در این برنامه سومین دوسالانه خوشنویسی ایران شعر و دعایی به شکرانه سلامت رهبر انقلاب؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خوشنویسی شد. علی اکبر پگاه از هنرمندان خوشنویس قزوین دعای " اللهم من علینا بشفاعکم " به معنای " خدا با شفای شما بر ما منت گذشت " که از زبان آیت الله جوادی آملی در ملاقات رهبر معظم انقلاب بیان شد، خوشنویسی شد و همچنین شعر " سلامت همه آفاق در سلامت توست / به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد " به شکرانه سلامت مقام رهبری خوشنویسی شد.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ششم شهریور ماه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزارشده است و فردا ۲۶ شهریورماه این نمایشگاه پایان می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز